Fandom

BoBoiBoy Wiki

BuBaDiBaKo

964pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share
1458583 10151994384777280 433168975 n

Team BuBaDibaKo.

BuBaDiBaKo (Buat Baik Dibalas Koko) is a song from Season 3, Episode 4. The song is performed by BoBoiBoy, Gopal, and Adu Du, during their mission to earn some money to buy the cocoa and give it to Bago Go so Adu Du can get the converter to make Probe alive again.


Videos

"BuBaDiBaKo" Music Video

BoBoiBoy Team BuBaDiBaKo02:47

BoBoiBoy Team BuBaDiBaKo

Lyrics

CHORUS:
Team BuBaDibaKo
Buat baik dibalas koko.
Apa masalahmu?
Kami sedia membantu.

Gopal:
Tersebutlah kisah si kepala kotak.
Kulitnya hijau, kepalanya botak.
Dulu dia jahat dan sangat durjana.
Sekarang nak jadi baik macam mana?

Adu Du (speaking):
Bila masa aku nak jadi baik?

BoBoiBoy:
Hei Adu Du apa kau merapu?
Kan kita orang dah janji nak bantu.
Untuk kumpul duit dapatkan koko.
Itulah misi sebenar..

BoBoiBoy & Gopal:
BuBaDiBaKo!

Adu Du:
Oh ye betul lah apa kau cakap tu.
Nasib baik kau mengingatkan aku.
Nak hidupkan balik robot kesayanganku.
Mari kita cari orang untuk dibantu!

Fang:
Ha! Aku tahu! Tadi ada pakcik tu!
Dia sibuk cari korang dan Adu Du!
Mari ikut aku ke belakang tu je.
Hah! Sebenarnya aku tipu sahaja. (laughing)

(REPEAT CHORUS)

Gopal:
Okey Adu Du jom bergotong royong.
Banyak orang yang nak minta tolong.
Kau kena sabar jangan cepat nak marah.
Kalau tak sabar nanti kau juga yang parah!

Mr. Mat (speaking):
Terima kasih.

Adu Du:
Macam mana lah aku nak jadi macam korang.
Rupanya nak jadi baik bukannya senang.
Tapi aku mesti terus mencuba.
Kalau tak macam mana nak hidupkan Probe semula? (crying)

(REPEAT CHORUS 2X)

BoBoiBoy:
Seminggu tiga hari telah pon berlalu.
Duit yang kita kumpul dah cukup dah tu.
Sampai sini saja misi BuBaDibaKo.
Akhirnya Adu Du dapat lima tong koko!

Gopal:
Siapa kata orang jahat kan terus begitu.
Tengoklah Adu Du si kepala dadu.

Adu Du (speaking):
Apa kau kata? Eh, eh, sabar, sabar.

Gopal (speaking):
Ha, macam ni lah perangai yang cantik.

BoBoiBoy (speaking):
Menahan marah, sopan santun...

Adu Du, BoBoiBoy dan Gopal (speaking):
barulah Terbaik!

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.